szinamond

2006/11/14
Az elmúlt héten háromszor kérdezték meg tőlem, hogy ugye lefogytam. Ez szerintem arra enged következtetni, hogy a) régen jártak szemésznél b) megviselt a fejem. Hiába alszom egész sokat, valószínűleg olyan mélyen és/vagy olyan sokat álmodom, ami szokatlan a szervezetemnek. Többször is álmodtam mostanában a munkahelyproblémával. Ez asszem nem is csoda, hiszen kissé kilátástalannak látom a helyzetet. Nincs állás, vagy ha van, az meg nem nekem való. Egyik nap arra gondoltam, hogy nem az állásokat kellene böngésznem és ahhoz igazítani, hogy mit csinálhatnék, hanem ki kellene találnom, hogy mi vagyok, és ahhoz kreálnom kellene egy állást.

Jófejség, nem? Misszió: felépíteni magamra a karrieremet.
Lost in myself.


szinamondta 11/14/2006 09:24:00 PM


1 comments

. . .

1 Comments:

Blogger Kisdobos said...

Hat, amilyen pocsek napom volt, now you made my day! Egy regi online barat visszatert, es egy kedves blog feltamadt! Nem tom, mi van, de most annyira orulok! :)

9:49 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?