szinamond

2007/02/19
Talán az az egyetleb irritáló a véradásban, hogy az önkéntes vöröskeresztes nénikék adják az igazi autoritást, és mindenkit kapásból tegeznek. De kezdek hozzászokni ez utóbbihoz, igaz, 3 hét múlva 27 leszek. Booo. Na mindegy, szóval elhaladtam ma az ELTE mellett, és mivel régóta készülök csöpögtetni valamennyit, megörültem az alkalomnak, szinte
helybe jött. 45 perc kellett csak adatfelvételestől, vizsgálatostól, csokievéssel és vízivással együtt, és 4,5 deci vér az OVSZ-é lett. Aztán választottam magamnak ajándékot (valami tantrikus szexkönyvet, haha), adakoztam, és elbattyogtam a Nagypiacig. Ez két villamosmegálló. Rögtön le kellett ülnöm, egy kakaós tejital (arrrrgghh, nem lehet már rendes kakaót venni?) társaságában. A bevásárlást komótosan ejtettem meg, majd végigsétáltam a Rádayn, és megajándékoztam magam egy külön kihívással: a régi irodába felmenni a 3. emeletre, gyalog. Végülis, miért ne trenírozzam a szervezetemet az extrém (nem is) helyzetekre?

Szóval ez volt ma. Az orákulum meg (aki valahogy ma nem figyelt rám 100 %-san) azt mondta, talán a lezárások időszakát élem meg. De ne akarjak egyfajta lezárást mással megélni a nagy sietségben. Behelyettesítés nem rulez.


szinamondta 2/19/2007 10:14:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?