szinamond

2007/03/10
Tegnap este titkosítottam ezt itt. Aztán jött a három darab után még két levél meg egy éjszaka, meg a születésnapom ma, és gondolkoztam. Ha leveszem a blogomat, azzal elismerem, hogy igen, egy önző, művészieskedő, az önkifejezést (vagy amit annak gondolok) mindennél előbbre helyező, depressziós (vigyázat, ez egy orvosi fogalom), beforduló, másokra abszolút nem nyitott, meggondolatlan, nem egyenes, békesörözésre semmi esetre sem méltó álságos perszóna vagyok.

Nem szeretnék az lenni. Nem hiszem, hogy az vagyok. A szinamond pedig annál többet érdemel, hogy egy köremailekben levezetett konfliktus elkeseredett következtetéseként kivégezzem. Nem végezlek ki, szinamond.

Négy éve írlak. Te tanítottál meg kifejezni magam úgy, ahogy teszem. Kinyitottál előttem egy ajtót, mint Amerika a bolgár Valentin előtt. Valentin azt mondta nekem, hogy addig egy dobozban élt, és mintha egyre több fény áradna be, mióta nyitva a doboz ajtaja. Valentin azóta meghalt. Belefulladt a folyóba, amit valószínűleg részegen próbált a harvardos fickókkal átúszni.

Azóta rájöttem - bármennyire is nehezen vállalom fel -, hogy amit a legszívesebben és valószínűleg a legjobban csinálok, az az írás. És kibaszott nehéz ezzel együtt élni. Azzal is, hogy valószínűleg soha nem fogok ebből megélni, és talán egy-két hónap múlva ismét úgy döntök, hogy meg sem próbálom. Hogy sosem leszek író. Vagy az is lehet, hogy semmi sem leszek. Csak jó ember akarok lenni, bármennyire is sikerült elhitetnetek velem, hogy egy szemét dög vagyok.

Nem kérek bocsánatot. Nem dacból, hanem, mert nem értitek meg, hogy ez nem rólatok szól, és nem becsméreltelek titeket. A szinamond rólam szól. Mert igen, basszameg, Piroska én vagyok.

Labels:



szinamondta 3/10/2007 04:07:00 PM


1 comments

. . .

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nyugi, aki egy ideírt gondolatodon megsértődik, az valószínűleg irl is talált volna előbb-utóbb okot a sértődésre. az pedig legalább annyira róla szól, mint a kapcsolatotokról. persze van, hogy néha jobb szüneteltetni, de az magadért legyen és ne más miatt. uff. :)

6:49 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?