szinamond

2007/04/18
Ma kiderült, hogy ha egy sminkes olyan 15-20 percet simogatja a szemöldökömet, cincálja a szemhéjamat, pamacsozza az arcomat, akkor tök jól tudok kinézni. A fotós meg felültetett egy ilyen vékony fagerendára és csak mosolyogtam, meg ide-oda tettem a kezemet. Azt mondta, teljesen profin pózolok (D. mellett máshogy nem is lehet). Szóval készült néhány sztárfotó a magazinnak.

Utána a fodrásznál meg csomó bókot kaptam a szempillámra és megkérdezték, hogy igazi-e. Nem, majd műt ragasztok. Megfogott, ahogy egy néni hozta a 20. század elejét a nyelvhasználatával. Mikor megkérdezte tőle a fodrász, hogy hogyan telt a húsvét, a néni mondta, hogy "kedves volt, átjöttek a gyerekek, finom lett a sonka, adtam is belőle egy nagy darabot a kisenikőnek". Kedves volt a húsvét. Ők még tudnak ilyeneket mondani. Én meg a nagymamát látom bennük.


szinamondta 4/18/2007 03:49:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?