szinamond

2007/04/17
Tegnap este felmondtam, mert elegem lett a férfi főnök szexista beszólásaiból és a gyermekmunka-fizetésből. Aztán indult az érzelmi terror, hogy gondoljam át. Valahogy úgy néz ki, hogy engem általában imádnak a munkáltatók, mégsem tudnak megtartani. Vagy nem akarnak, nem próbálkoznak erősen. Ma reggel a pasi elnézést kért, meg, hogy aludjak rá egy hetet. Mivel nem halmoznak el amúgy fordítási, szerkesztési vagy szövegírási melókkal túlságosan, talán maradok is. Ha valaki tud egyéb munkát nekem,
tolja.

bejött egy lány ma
karján egy baba
kint meg egy másik
az már nem mászik

kért egy gombócot
meg egy tejszínhabot
fura ajkait figyeltem
fogszabályzóra tippeltem

fizetett, félmosolygott
odanéztem, elkaptam
hogy az nem is fémhuzal
hanem csak nincsen foga
középen fémszotyola
a foghelyek között


szinamondta 4/17/2007 08:46:00 PM


1 comments

. . .

1 Comments:

Blogger N. said...

munkat sajnos nem tudok, de azert szoritok, hogy jojjon valami. es persze teljesen at tudom erezni a helyzetet, mar ami a szar munkakorulmenyeket illeti, meg egyebkent en is hasonlot fontolgatok... ilyenkor talan erdemes kicsit dekazni: mi szol mellette, mi szol ellene. megeri ott maradni meg ha nincs is jobb, ugy, hogy szar a penz es minosithetetlen a stilus?

mindenesetre remelem, hogy barmilyen szar is a melo, azert egy jo cikk csak kerekedik belole ;)

hajrahajra!

11:26 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?