szinamond

2007/05/07
Az előbb valami olyasmi jutott eszembe, hogy a világ csak úgy fossa egymás után a napokat.

Valahogy így van ez. Múlt csütörtökön voltam utoljára a kávézóban (ezt nektek 500 ft-os órabér!), pénteken kifizettek, de még azt sem mondták, hogy köszönjük a munkádat. Viszont én meg megírtam a "szexista beszólások a munkahelyen"-cikket, júliusban jelenik meg a magazinban. A jövő hetiben (júniusi szám) meg benne lesz a fotóm is, nagy levegőt tessék venni.

Közben meg szenvedek itt a FT-projekttel, ami azt jelenti, hogy én lettem az önkéntesek önkéntes koordinátora. Jaj de igen titokzatos tudok lenni.

Utóirat: Lucifer vedlett. (Lucifer a remeterák, aki négy hete nem jön elő a homokból, viszont megtaláltuk a levedlett bőrét a kagylója mellett. Szorítok, hogy hamarosan jöjjön elő, mert ha nem, akkor nagyon unalmas állatkává válik.)


szinamondta 5/07/2007 09:49:00 PM


1 comments

. . .

1 Comments:

Blogger N. said...

Lucifer nem maganyos kicsit? talan ha lenne neki egy baratja, akkor jobb kedve lenne*. meg arra is gondoltam, lehet, hogy a "teli almat" alussza, es majd ezutan jon az aktiv (kevesbe passziv) periodusa.

most legszivesebben en is bebujnek a homokba es jo par hetig elo se jonnek. vedleshez nem ragaszkodom.

*bar ez sem mukodik mindig, a mi teknoseinket se nagyon tudta feldobni a "szobatars"...

10:11 AM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?