szinamond

2007/05/22
Kibringáztam a Margitszigetre. Mikor a víz alá merülve megkezdtem az első hosszt, érdekes flash-em volt: ugyanígy úsztam ugyanitt egy éve, és mégis, olyan, mintha az az idő nem is létezett volna.

Úsztam kb. háromnegyed órát, miközben jöttek a sűrű sötét felhők, és amikor igazán dörgött, kimásztam. (Betojtam, hogy mi van, ha már nemcsak dörög, de villámlik is, bele a vízbe.) Majd a fák alatt még olvastam kicsit, aztán fel a szaunába. Persze csekkoltam a csajok hasát (a köldökpiercing még mindig dívik) meg fenekét, és megállapítottam, hogy valahol a középmezőnyben kullogok.

Vizes hajjal és sisakban indultam vissza a városba, enyhén sercegett a bőrömre az átvonuló vihar. Mikor beértem a nagycsarnokba, legyőztek az érzékeim és a sok erőfeszítés ellenére (vagy okán) megvásároltam a legelső, legegészségtelenebb dolgot, amit megláttam. Egy sajtos spanglit, ahogy Soog és D. mondaná. Persze, mikor beleharaptam, már tudtam, hogy inkább egy túrósbatyut kellett volna, vagy leginkább semmit.

Minden nyár ugyanaz? Minden nyár más?


szinamondta 5/22/2007 05:55:00 PM


4 comments

. . .

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ha lehet okoskodni... maskor nyugodtan ussz tovabb. Nem kell attol tartanod, hogy a villam majd a medencedbe csap bele. Ennek nagyon kicsi a valoszinusege. Ennek leginkabb az az oka, hogy a medencek kornyezeteben
1) van valami epulet villamharitoval
2) vannak mas tereptargyak (pl fa), amik magasabban vannak, mint a medence vizszintje.

Elsimerem, hogy nem hangzik meggyozoen a "nagyon kicsi a valoszinusege" utan egyik mondatom sem :)

Ha egyszer arra jarsz, akkor ajanlom figyelmedbe a Bartok Bela uton, a Moriczhoz kozeli (tudod hol van a buveszbolt?) pincelejaratbol megkozelitheto pekseget. Isteni dolgokat csinalnak... es ha nagyon korul akarsz nezni, akkor az epulet hataban meg egybol atvaltozhatsz muzulman nove is. 2 in 1.

szia
dani

2:18 AM  
Blogger szinamond said...

Köszi, Dani, az átváltozós dióspatkózás nagyon csábít, utánajárok. Eddig azt hittem, a Daubner az igazi (legnagyobb hátránya, hogy messze van).

És a villámoktól megpróbálok nem félni ezentúl.

9:36 AM  
Blogger N. said...

a Daubner az igazi ;))

10:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

az a bartók béla úti pékség tényleg fogalom! mondjuk azt nem felejtem el nekik, amikor múlt nyáron valamelyik éjszaka próbálkoztunk ott (az egész környéket belengte az i.teni frissen sült kenyér-illat) és nem adtak.

4:03 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?