szinamond

2007/06/08
Azt vettem észre, hogy ha időm ugyan van, de bizonytalan vagyok, akkor nem jön ki semmi értelmes a fejemből. Hiába vagyok elvileg szabad, de a keretek hiánya, az egyedüllét és a lehetőségek végtelen száma (elképzelem, hogy mi más lehetne) megakadályoz bárminemű kreativitást.

Szóval úgy döntöttem, elvállalok egy állást. Kísérlet: ha sokkal kevesebb időm lesz, de strukturált napjaim, akkor fogok írni? A választ sejtem.

Uganda már most hiányzik, de talán megvár.


szinamondta 6/08/2007 03:34:00 PM


2 comments

. . .

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Szia! Tuti en voltam figyelmetlen es mar beharangoztad ezt az allast, de azert rakerdezek... Milyen allast vallaltal el? Persze csakis onzosegbol kerdezem... nem akarom az olvasmanyomat nelkulozni.

udv
dani

3:50 AM  
Blogger szinamond said...

Nem voltál figyelmetlen. De nem árulom el. :)

8:54 AM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?