szinamond

2007/06/20
Ma jegeskávétesztet csináltam munkaügyileg. Annyira rosszul voltam már, mikor a negyedik kávézóban ittam a jeges, tejes, fagyis kávékat, hogy azt hittem, behányok. Nem bírom ugyanis jól emészteni a tejet, meg aztán a koffein is túl sok volt. Ráadául az egyik helyről kijövet a fotós kolléga összepacsizott B. Iván komikussal, ígyhát én is odaléptem hozzájuk. Onnantól kezdve folyamatosan zavarban voltam, mert B. Iván úgy bámult rám meresztett kék szemekkel, ahogy csak a tévében szokott. És megkérdezte, hogy mi a foglalkozásom, mire mondtam, hogy újságíró, erre pedig nagyon legörbítette a száját. Egyébként megértem.

Ráadásul nagyon meleg volt.


szinamondta 6/20/2007 07:23:00 PM


2 comments

. . .

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

A szajbiggyesztest fol se vedd, szerintem. Nyugodtan mondhattad volna, amint lattad, hogy lekonyul a szaja, hogy: "Igen, tokeletesen megertem. De mint idojarasjelentot, Ont ugye nem szoktak sokat zavarni, nemde?"

udv
dani

2:51 AM  
Blogger szinamond said...

Hihi. Na még attól hogy le konyult volna neki!

9:09 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?