szinamond

2007/06/11
Nagyon jó kis grillpartit tartottunk szombaton délután. Először folyt rajtam az izzadtság, aztán szerencsére árnyékba vonultunk, majd az árnyék vonult ránk meg e felhő. Ettünk, frizbiztünk, saját készítésű sangriát ittunk, és azzal szivattak, hogy a szójapárizsi is répából van, meg a remeterákunk is.

Aztán D. és én elindultunk a NAS koncertre a szigeti Events Hallba, ami meglepően jól néz ki. Ott voltunk fél 11-kor, bemásztunk előre a tömegbe, majd vártunk. Két iszonyatos mock hip hop zenekart szenvedtünk végig, valami MC Gőz (?) meg Flegmadogs, ami egy vicc. Nagyon fájt már a derekam is. Telt-múlt az idő, és mindig csak azt mondták, még egy fél óra. Volt egy break bemutató is, de nem tetszett, meg kábé csak a projektort láttam, a színpadot nem. Egy órakor már kezdtem dühös lenni, gondoltam, ki is megyek a tömegből, de ugye akkor elvesztem a helyemet. Csodálkoztam, hogy az emberek nem fütyülnek vagy adnak hangot nemtetszésüknek például úgy, hogy miaaszvan, kezdjétek már, vagy hasonlók.

Éjjel kettőkor újra mikrofont kapott a DJ (Zefil?), és bejelentette, hogy szomorú híre van. NAS, a hip hop bölcse megmakacsolta magát. Itt van ugyanis Budapesten, de nem fog fellépni. Majd szószólónk dührohamba csapott át és elküldte NAS-t, amiért Magyarország túl kicsi neki, és ide se tolja a képét, holott 2000 ember vár rá. Szóval az arc rendőri kísérettel ment a reptérre, mert félt, mi meg csak lestünk a lyukon. A pénzünket valószínűleg nem kapjuk vissza. Merthogy a fiúk állítólag kifizették előre, kb. 8 millát. Akit érdekelnek
a részletek, vagy a béna kis videó a Kempinski előtt.


szinamondta 6/11/2007 11:09:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?