szinamond

2007/08/18
Ismét elmentünk Vácra, hogy a mocsárban segédkezzünk. A változatosság kedvéért gátat kellett építeni, pontosabban megerősíteni, mert a régi szivárgott. Először nem értettem, hogy pontosan miért csináljuk, amit csinálunk, aztán kiderült, hogy egyenletesen kell ellátni a kiszáradásra hajlamos mocsarat vízzel, ezért kell a jó gát.

Viszont a módszerekkel sem D., sem én nem értettünk egyet. Teljesen szétziláltuk a Dunapartot egy 500 méteres körzetben, mert nádast vágtunk ki, meg fűzfát, meg köveket hordtunk szét, meg földet ástunk ki válogatott helyekről. Már-már az volt az érzésem, hogy több kárt csinálunk, mint hasznot, legalábbis kissé meggondolatlannak tűnt az egész. Azért bízom benne, hogy megmarad a gát. Izomláz biztos lesz holnapra, mert lapátoltam, talicskáztam, nádat vágtam, fűz ágakat dugdostam le egész nap. És még fürődtünk is kicsit a Dunában.

Volt egy sebem, amit biciklizés közben okoztam magamnak a héten. Ez ma telement sárral. Úgyhogy fogtam itthon az abszintos üveget meg egy vattapamacsot, és kitisztítottam a sebet. Nem volt más.


szinamondta 8/18/2007 10:00:00 PM


2 comments

. . .

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Szia! Errol lehetne kicsit tobbet megtudni? Peldaul mifele mocsar? Valami termeszetvedelmi terulet? Fotoriport nem keszult a nagy munka kozben? Remelem nem bantodsz meg, de amikor elsore olvastam el a bevezeto mondatokat, akkor az jutott eszembe: "Mint a szocializmusban"... ugyanis a rajztanarom anno mindig arrol meselt, hogy milyen modon kellett (!) kalakaban mocsarat lecsapolni, hogy a gyapotnak (azota ez mar a feledesbe merult) legyen foldje. Szoval vannak fotok illetve tovabbi infok?
Udv dani

9:09 AM  
Blogger sdw said...

egyszer valami filmben a kozák andrás alakította zord apa a pisit ajánlotta a fiának ilyen esetekre :)

1:02 AM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?