szinamond

2007/09/18
Szóval ma majdnem megölt egy bunkó paraszt autós állat. Hosszú történet, és az ő szemszögéből én biztos egy erőszakos, mitugrász kis biciklispina vagyok, aki bevágott elé. De: a bicikliseknek van egy olyan szokásuk, hogy beállnak előre a kocsik elé, hogy ne kelljen az irtóztató kipufogógőzt közvetlenül szívniuk a piros lámpa teljes időtartama alatt. A csávó a furgonnal meg ráadásul a buszsávban állt, de persze egyenesen akart menni, ígyhát óvatosan begurultam elé. Majd zöldnél padlógázzal elviharzott, de jött még egy piros, ahol megelőztem balról, majd visszasoroltam volna, ami felsebezte csonkított férfiasságát, ezért két percre ráfeküdt a dudára. És ekkor jött részemről az elegáns karlendítés visszafelé, ami miatt párszor a parasztok már megszívattak egyébként (ráfékezés ezerrel, hogy bukjak át a kocsin). Na a csávó persze belehúzott, bőgette a motort, és úgy letolt az útról, hogy kénytelen voltam egyenes vonalú egyenletes mozgásomat egy gyors döntéssel a járdán folytatni, erőteljes tempóban. Még szerencse, hogy nem volt padka és gyalogos azon a szakaszon.

Kicsit olyan volt a helyzet, mint egy akciófilmben, de végülis vagány hősnek éreztem magam, és köszönetet mondtam a sorsnak.

De vajon a fickó tényleg bevállalt volna egy gondatlanságból elkövetett emberölést?

(Kedves családtagok, nyugi, azért nem volt ám olyan veszélyes!)


szinamondta 9/18/2007 08:47:00 PM


2 comments

. . .

2 Comments:

Blogger Bob said...

a "furgonos" külön állatfaj, babpuskával seggbelőném mindet.

jól tetted, hogy nem hagytad magad (szerintem).

3:33 PM  
Blogger Kisdobos said...

Vigyázz magadra, ne provokáld őket, mert elhiszem, hogy van ilyen faszkalap köcsg állat, aki bosszúból leszorít a kapualjig, és elhajt utána. A bicaj, amúgy is van eléggé veszélyes! Take care

9:54 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?