szinamond

2007/10/24
A bicikliügyem folytatódik, és nem lesz egyszerűbb. Az Üllői úti bringaszerelő bácsi épített nekem egy bringát. Pontosabban kettőt is, csak persze lomhaság / elfoglaltság miatt elszalasztottam az elsőt. Meg igazából nem is tetszett annyira, mert fekete volt. Közben egy másik boltban néztem jó kis használt versenyeket 15 ezer körül, de mire a következő héten visszamentem, már azok is elkeltek. Szóval így jártam, de aztán beszéltem újra a bácsival, és másnapra megvolt a szép új (nagyon kevés használt elemből álló), tengerkék bringám.

Harmadnapra pedig leeresztett a hátsó kereke.

Ma visszavittem, a bácsi rakott bele új belsőt, mert az előzőn lett egy lyuk. (Tényleg átmentem némi túl gyorsan ott-termő szilánkon, de téli gumi van Herkulesen!)

Majd ráültem, elindultam és felfedeztem, hogy ver a fék. De addigra már bezárt a bolt.

Ez persze mind csak pitiáner szerencsétlenkedés. Az viszont teljesen megrázott, hogy pénteken
elgázoltak egy biciklist a kerékpárúton (amit a járdára festettek). Olyan törékeny minden.


szinamondta 10/24/2007 11:22:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?