szinamond

2007/10/12
Most is csak azért írok, mert holnap sem lesz időm, és mert holnap lesz egy hete, hogy ellopták a biciklimet. Nem írom azt, hogy ellopták a gyönyörű biciklimet, mert igazából nem hittem egészen eddig, hogy gyönyörű, csak azt, hogy szép a lila-zöld színe, jól mutat a - ráadásul kényelmes - fehér nyereg, és a kerekei viccesen nagymamásak. Egyéniséggel rendelkező bringának tartottam, ami méltán fejezte ki az én egyéniségemet. Kicsit lomha, de jól gyorsul.

Aztán mikor fényes nappal ellopták D.-ék belső udvarából, ahol csak késés miatt hagytam (igen, persze, hogy lelakatolva), és aztán nézegettem más bringákat, rájöttem, hogy nekem AZ a Torino kell. Megláttam UGYANANNAK a Torninonak a hirdetését a neten, és azonnal meg is vettem volna, de már elkelt.

Úgyhogy most haverom, a bácsi az Üllői útról épít nekem egyet, de fekete (nem a bácsi), ezért nem tetszik annyira. Várnom kéne még és körülnézni. Mondjuk azt én sem gondolom komolyan, hogy a szép, nagy betűkkel nyomtatott és a belső udvarban kiragasztott felhívásomra valaki bejelentkezne udvariasan a telefonomon. Úgy kezdődött, hogy "visszavásárolnám".


szinamondta 10/12/2007 12:32:00 AM


3 comments

. . .

3 Comments:

Blogger Bob said...

ó, szegény bringa :(

pont tegnap láttam egy tiedhez igen hasonlót a petőfi híd budai hídfőjénél (csak az világos - fehér? - volt). bámultam is rajta a csajszit, hogy csak nem szinamaga?

1:18 PM  
Blogger sdw said...

őőő, de ha UGYANANNAK a bringának a hirdetését láttad, akkor nincsenek meg a hirdető adatai? s akkor nem lehetne annak alapján megtalálni, odamenni néhány haverral és barátságosan megérdeklődni, hogy honnan szerezte?

9:11 PM  
Blogger szinamond said...

Á, nem ugyanaz volt, de elsőre annak hittem. Apró különbségeket aztán felfedeztem rajta, pl. megvolt a prizmája a csomagtartón, meg épebbnek látszott a váltója. Egyébként meg pont egy nappal azelőtt hirdették meg, mint hogy az enyémet ellopták. Véletlenek...

11:36 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?