szinamond

2007/10/03
Most sem fogok sokat írni, mert rohanás van. Megyünk megnézni Sz.ék új lakását. A múlt héten keményen nyomtam, minden este 1 után kerültem ágyba, szombaton reggel is, aztán keltem fél hatkor, hogy a 6.30-as busszal menjek Győrbe, osztálytalálkozóra. Rettenetes volt. Azért nem annyira, de lehangoló azt hallani a tanároktól, hogy mennyire motiválatlanok és buták a mostani diákok (elitgimnázium), és picit riasztó volt szembenézni a vacsoraasztalon az ultrahangos felvételekkel. Mert azok, akik még nem szültek, nemsokára fognak.

Ja, és az osztályteremben az ofő felírta a táblára, hogy miről kell beszélni: iskola, munka, család, hobbi, tervek. Ennek köszönhetően úgy éreztem magam, mint egy állásinterjún, K. jogásznő pedig nem félt ennyire még az államvizsgán sem.

Történtek mások is, aminek egy részéről úgy hallottam, az árnyékomat keresem benne. Fura. Majd talán kinövöm (haha, persze).


szinamondta 10/03/2007 07:54:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?