szinamond

2007/11/01
Tegnap egész éjjel harisnyával a fejemen mászkáltam egy soklépcsős helyen, és egy kis lyukon valamint egy réteg technocolon keresztül ittam a nehezen megszerzett italokat. A Funzine Halloween-buliján mulattunk, pontosabban csak próbáltunk, mert az én fejemet például időről-időre megpaskolta valaki, pontosabban a szirmokat, amiket előzetesen a fejemhez rögzítettem. Hasonlóképpen, az arcomon található szotyolákat is minduntalan le akarták tépni, vagy egyszerűen csak az arcomba haraptak.

Napraforgó voltam és a szélben hajladoztam. Egyesek gyönyörűnek tartottak, mások félelmetesnek, a harmadik csoport meg szado-mazo jelleget érzett a jelmezemben és izgatta, hogy nem látszik az arcom.

D. ismét megnyerte a legmenőbb díjat (egy full-on wellness hétvégét), mert ő volt a leges-legkreatívabb. Robotjelmezt fabrikált magának, de akkorát, hogy külső segítség nélkül nem tudott járni benne a helyszínen, és kizárt volt, hogy túl sokat mozogjon, mert pl. alig fért be az ajtón. Az összes csaj ráindult, sőt, még fiúkkal is táncolt, de sokan agyon-vissza ütögették. Igazából robotorazzinak hívta magát, mert a jelmez belsejéből fotókat készített kifelé, hihetetlen ötlet volt! Hamarosan várhatók képek is. Addig meg elmegyünk Dél-Bohémiába, ha már.


szinamondta 11/01/2007 11:03:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?