szinamond

2007/12/28
Altalanos meglepetes: New Englandben az autosok megallnak mar akkor, amikor ket meterre megkozelitem a zebrat.

Mai kiemelt meglepetes: hosszas vasarlas, vagyis inkabb nezelodes utan, mikor a kasszanal nem tudtam hasznalni a kedvezmenyre jogosito kuponomat, a mogottem allo no megkocogtatta a vallamat, hogy hasznaljam az ovet. Alig beszelt angolul, valoszinuleg kinai volt, es megdicserte az altalam kivalasztott pulcsit. Mar-mar szivmelengeto ez a multikulturalizmus.

Tovabbi meglepetes, hogy ma amerikai lisztbol es "cage free" tojasbol, eleszto nelkul, gondor turobol (nem szaraz, mint otthon, hanem kis gobocskeket formazo es nedves) egesz jo pogacsat tudtam sutni a sokadalomnak. Mondjuk kicsit elegettem az aljat, de ettol meg nagyon lelkesen ettek.

Meg mindig nem fogyasztottam fagyit, bagelt vagy burritot.


szinamondta 12/28/2007 04:35:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?