szinamond

2008/06/26
Tegnap elköltöttem egy sárgalázoltás árát egy csoda
romantikus melltartóra és kettőt-az-egyért bugyira. Vagy egy órán keresztül álltam a tükör előtt és nézegettem a 4-5 lehetőséget. Persze az előadólány tanácsát is kikértem, hogy melyik melltartó áll jobban, és meglepő módon nemhogy tuskó lett volna, hanem türelmesen ajánlott még párat és hozzáillő bugyit is.

A bolti tükörben - olyan bugyiban és melltartóban, amilyenem sosem volt, de mindig is akartam (romlottan romantikus, rózsaszín, picit habos, fáradt virágmintákkal, D. rühellné) - megállapítottam, hogy jó nő vagyok. [Mondtam is valamit a fejemben, amit néhány kedves olvasó miatt cenzúrázni vagyok kénytelen. Nyilván a szexszel kapcsolatos.] Csak nem kell hátulról nézni a seggemet.

Labels: ,



szinamondta 6/26/2008 02:37:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?