szinamond

2008/07/10
Akkor is odamentem hozzá, holott szemmel láthatóan csajjal volt, de kicsit talán alázni akartam. Elmeséltem neki Szudánt, és nem tudom, honnan jött, de ilyeneket mondott, hogy nem akar faszságokat beszélni, de csomót gondol rám, és egy pár perc múlva azt is közölte, hogy azt nézte, ahogy épp valami narancssárga pólós csávóval táncolok. Nos, ez eléggé meglep, mert a narancssárga csávót ma láttam először, és cseppet sem vonz.

Más viszont igen. És teljes mértékben kiábrándultam ma ismét a férfi fajból, amelynek nem számít egy hivatalos kötelék, még a leg-aranyabb példányok is beáldozzák a hűséget a pillanatnak. Fuck men, man.

Labels: ,



szinamondta 7/10/2008 02:43:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?