szinamond

2008/07/22
Az MRI-vizsgálat még a gyilkosan szirupszerű cukros víz kényszeredett leküzdésénél is sokkal gázabb. Sőt, az inzulinterhelés ehhez, a kattogó, csőszerű képződményben való fekvéshez képest kismiska. Ettől függetlenül azért rámjött a röhögés kicsit, már amennyire a mozdulatlansági felszólítás engedte, mert elképzeltem, hogy kívülről majdnem úgy festek, mint egy középkori lovag, mert a pofám előtt van egy rostély. Mondjuk ez persze kívülről nem látszik, hanem csak a lábaim kandikálnak kifelé, majd a technozenére, sőt, a
Dancer in the Dark üzemi kalimpálására emlékeztető hangok közepén bejön egy nő, és beledöf a kézfejembe egy kontrasztanyagot.

A vizsgálat előtt alá kellett írni egy lapot, hogy engedélyezem-e az intravénás kontrasztanyagot. Nos, a gépben fekve nyilván nem magyarázták el, hogy miért értelmetlen az agy-MRI kontrasztanyag nélkül vagy, hogy milyen mellékhatásai lehetnek. Én csak arra koncentráltam a tűvel a kezemben, hogy ez a zsibbadás biztos csak az agyam szüleménye, és úgyis mindjárt vége. Közben pedig hol elképzeltem, hogyan táncolnék erre az ipari zenére, hol meg az Umi Says-t dúdoltam magamban.

És hazafelé megállapítottam, hogy ennyi szarságot kiállni valószínűleg hülyeség, és lehet, hogy értelmesebb lenne valami akupresszúrás talpmasszázsra járni. Viszont legalább elképzeltem, hogy milyen lehet szkafanderes sci-fiben játszani.

Labels: ,



szinamondta 7/22/2008 10:32:00 AM


2 comments

. . .

2 Comments:

Blogger N. said...

mar csak egy lightsaber hianyzott :))

de legalabb tulvagy rajta! es nem hulyeseg kiallni, jarj csak a vegere ennek. akupresszuras vagy sem, talpmasszazs pedig barmikor johet meg :)

12:41 PM  
Blogger Ordita Teton said...

hahahahahahhahaaa

9:18 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?