szinamond

2008/08/16
Az elmúlt három napban úgy 13-14 órát aludtam összesen. Persze ezzel nem vagyok egyedül. Tegnap sikerült ismét kimenni a Szigetre, dolgozni kicsit, aztán pedig ment a szokásos: telefonok, várás, sms, tébláb, újabb hívás, ülés, összefutás, és tánc hajnali negyed 6-ig. A legjobbat a Magic Mirror sátorban mulattuk, ahol akkora volt a páratartalom, hogy facsartam magamból a lét. Butácska számok voltak, kábé tinidiszkó Madonnával, George Michaellel, Chemical Brothersszel meg ilyenek. És ójaj, lett egy új kattanásom, pedig nem kéne nagyon.

Még több bor, aztán végül semmit sem néztünk meg igazán, vártuk a vihart. Tegnap délután a trópusi hőség megérintette hazánkat, kibringázás közben úgy éreztem, lehet, hogy megszakad a szívem a fülledtségtől. Ráadásul valószínűleg kevésbé vagyok hiteles és attraktív, amikor gyöngyözik a bajuszom.

Hajnali 5-kor még a Nagyszínpad melletti szeparéban nyomtuk szb-vel, nagyon vicces együtt táncolni. Összeölelkezős, bolondozós, tangós, és nagyon gay. Imádom.

Labels: ,



szinamondta 8/16/2008 01:47:00 PM


1 comments

. . .

1 Comments:

Blogger N. said...

Hihi, az a danszolás tényleg cuki volt.

9:14 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?