szinamond

2008/08/20
Eljött sok barát D. miatt a Kertembe.
Pamut hozott pogácsát. Ebsik és Newrim is megjelentek, a magát egyre inkább befészkelő gyerek ellenére. Sz.ke minket siratott. Legalább most nem én voltam az, aki könnyekben tört ki.
Viszont ehelyett elkövettem egy irtózatos nagy hülyeséget, miután vittem Nicet kerékpáron úgy, ahogy pár hete a munkatársnőmet. Te jó ég.

És ma a VIII. kerületben a Háry söröző mellett észrevettem egy helyet, melynek Szudán a neve. Bementem, kiderült, tényleg onnan valók. Megmondták, hogy vegetariánusként sem fogok ott éhen halni. De nem is ez a legfőbb gondom. Néha belegondolok, hogy én is főként egy papírtologató leszek, ha legalább addig viszem.

Labels: ,



szinamondta 8/20/2008 03:35:00 AM


1 comments

. . .

1 Comments:

Blogger N. said...

Daubner pogacsa a legjobb, jeee.

Mar a Kertemben is akartam mondani, hogy ne rontsd mar el elore magadnak! Meg nem lehet tudni mi lesz ebbol az egesz Szudan-projektbol, hogy alakul majd ott a napi rutin, de mar arra kondicionalod magad, hogy ez biztos nem a tuti "deal". Inkabb arra gondolj, hogy ez vegre egy tiszta lap, egy csomo lehetoseggel, amiben jo is van, rossz is, meg meg ezer mas, ami a ket veglet kozott lehet.

Es persze ojaajjj. Meg hajjaajj...

12:30 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?