szinamond

2008/08/29
Mivel az egész internet a kereszthivatkozásokról szól (ugye), ezért elloptam ezt az Azure Ray-t pamut status message-éből. Illetve belehallgattam, aztán átkattintottam az ajánlatokra, és ez még jobban passzol jelenleg.



If you see these tears fill in my eyes
It's just the wind that makes me cry


Ha véletlenül hajnali háromkor szembejön velem valaki, amint elbringázom a Dohány utca 26. előtt, ezt fogom mondani.

Amúgy meg regisztráltam egy blogcímet a leendő szudáni blogomnak. Egyre jobban tetszik, csak már lenne miről írni, plíz.

Labels: , ,



szinamondta 8/29/2008 06:51:00 PM


1 comments

. . .

1 Comments:

Blogger N. said...

Jí, kamón. :)))))

Nekem a másik egyébként jobban tetszik, de az is igaz, hogy arra meg nem lehet jókat bőgni. Ehh. Mindent nem lehet...

Dohány utca... hüpp...

Na de most már megyek, mert valaki egyfolytában itt bizzeg a skype-on, hogy ne tököljek már, meg haladjunk! :)

8:55 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?