szinamond

2008/08/07
Na, milyen hátizsákot választottam végül?
Olyat, ami PET palackok és egyéb hulladék újrahasznosításával készült. Olyan boldog vagyok a döntésemtől. Ráadásul nagy, kényelmes, szép almazöld a színe, és van benne külön laptoprekesz. És még le is volt árazva, csakúgy, mint a túrabakancs, amit szintén megvásároltam. Igaz, hogy a korábbi spontán terveimmel ellentétben nem mentem el ma három hétre Marokkóba, az okokról majd később.

Egy fiatal férfi szolgált ki a Mountexben, aki először, azt hiszem, kekeckedett, aztán egyre inkább átment flörtőlősbe. A végén rábeszélt, hogy próbáljak még fel pár drágábbb típust is, és ha akarok, hátramehetek vele a raktárba. De mindezt olyan félszeg viccességgel mondta, hogy csak nevettünk. Amikor a tükör előtt járkáltam el a nagy bakancsban, otthagytam a széken a táskámat, amire megjegyzést is tett. "Táskaőrzést is vállalok." Óránként mennyiért? "Hát, ingyen, maximum telefonszámot szoktam kérni cserébe."

Végül nem kért, de mikor távoztam, hátrafordultam, és integetett.
Dicsőséges nyári napjaink.

Labels: , ,



szinamondta 8/07/2008 03:16:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?