szinamond

2008/09/17
Kezdek jó útra térni. Lássuk: hétfőn és ma is jógáztam. Bizonyos pozíciókból kiderül, hogy például a karom mennyire be van állva, de megnyugtató, hogy az állóképességem közelít a kifogástalanhoz.

Aztán vásároltam zöldségfasírtot és spenótos táskát meg lúgos vizet a bioboltban. Majdnem hibátlan, kivéve, hogy a spenótos táskában nyomokban található a spenót, liszt viszont van benne zsákszám.

Voltam továbbá talpmasszázson (ez volt a harmadik alkalom), és leizzadtam annak rendje szerint, és úgy kapaszkodtam a fájdalomtól a szék karfájába, hogy féltem, menten eltörik. De megmaradt. Tudom, hogy csodákat nem várhatok, ráadásul állítólag az első időszakban a tünetek még fel is erősödhetnek. De akkor is reménykedem, hogy lesz eredmény.

És ma sem ittam alkoholt, meg tegnap sem. Érzem, ahogy felragyog a fejem körül a glória.

Labels: , ,



szinamondta 9/17/2008 10:47:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?