szinamond

2008/06/29
Manapság az van, hogy iszonyú flegmán, bombajónőnek felöltözve, szalonspiccesen osztom a férfiakat. Egyesek szerint keserűen, bár én csak amolyan beleszarósként aposztrofálnám. Imádják.

Tegnap éjjeli flashek. Egy aznap megismert, B. nevű fiúval versenyeztünk N. nevű pultosfiúért. B. végül több szemtanú állítása szerint azzal a kínzó gondolatfolyammal a fejében indult haza, hogy ő akkor most valóban látens homokos-e. Ja, és szerinte én győztem.

Erre már abból is lehet következtetni, hogy N. szeretett volna együtt aludni, és vágyta, hogy lila gumitüskékkel ellátott karperecemmel üssem. Nem tudom, pontosan melyik testtájra gondolt.

Aztán ismét a C.tetőn kötöttünk ki, amely sablont mostantól szeretném elkerülni, és nemcsak az angol ("almost on the Wales border") stagtour csoport miatt, akikkel meghívattuk magunkat egy hajnali unicumra. Fél tucatnyi széles, krumplifejű, hájas és hawaii inges (a kék-fehér virágos fajtából) tahó nyomult ránk, és a legundorítóbb, fél órája csukló példányra mutatva megkérdezték: "Do you know what his profession is? He's a sextherapist!". Azt hitték tán, hogy ettől extázisba esünk, ehelyett ők némultak el fél percre, mikor megkérdeztem: "Of what? Of dogs?"

Ismét kivirradt, és úgy indultam el a tündérnek öltözött U.-val, hogy büszkén néztem Pamutlányra. Bénító félelmet leküzdve odament L. pultosfiúhoz, aki a múlt heti kosár után önérzetes primadonnaként viselkedett egész éjjel. Kijárt volna neki pár szigorú tockos. Végül pedig kiderült róla, hogy egy kecskebéka.

A lányok annyival jobb faj. Absofuckinlutely. Annyira örülök a lányoknak.

Labels: , ,



szinamondta 6/29/2008 10:25:00 PM


1 comments

. . .

1 Comments:

Blogger Ordita Teton said...

osszad oket kedves szinamondd, az kell nekik.
fergeteges.
elore!!!!!!!!!!!!!
eljenek a nok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9:34 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?