szinamond

2008/07/28
Ma délután elkényeztettem magam. Végre ettem egy kis sültkrumplit a
kedvenc sültkrumplis helyen, mert napok óta nem áll ki a kísértés a fejemből. Aztán pedig toltam egy espresso macchiatót az Eckiben, és hallgatóztam kicsit, amikor egy velem egyidősnek kinéző lány felvételi beszélgetése zajlott a hátam mögött. Amikor megkérdezte a főnök, hogy hányban született, úgy '83-ra tippeltem. Majdnem félrenyeltem az 1988-nál. Nyolc teljes évvel fiatalabb nálam. Hogy jutottunk el idáig?

Aztán pedig bevetődtem egy hátmasszázsra, amiről komolyan hetek óta álmodozom, mert érzem, hogy az elmúlt 2-3 hónap erősen a hátamon csapódott le. A csomókat már megszámolni sem tudtam, és hiába reménykedtem a csillaghegyi (what what!) úszásokban meg a férfiemberek tenyerének erejében, a helyzet csak fokozódott. A masszőrnő közölte, hogy már van egy energiablokk is a nyakam környékén, meg hogy nem kéne hagyni idáig fajulni a helyzetet.

Nos, igen, az a múltkori Durgas-koncert rádobott egy jó nagy lapáttal a nyakamra. Most viszont jó, nagyon, bár gyúrás közben majd' berosáltam.

Még jobb csak akkor lehetne, ha jeleznének Bonnból, hogy akkor kezdjem beadatni a védőoltásokat.

Labels: , ,



szinamondta 7/28/2008 08:14:00 PM


1 comments

. . .

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

az én hátam is hasonló állapotban van, meg amúgy sem vagyok a topon. add meg a masszőrről az infókat lécci és menjünk úszni holnap (én a bomba miatt csak reggel kell, h dolgozzak) vagy szerda hajnalban, he? akkor végre látnánk is egymást, ami klassz lenne. (bár mint mondtam, nem vagyok a legjobb passzban)

10:52 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?