szinamond

2008/07/10
Utólag derült ki, hogy az előző bejegyzésem meglehetősen félreérthető. Dehogy mennék oda egy négyéves kapcsolat megszakadása után a volt pasimhoz. Nem, dehogy, ez csak a hétvégi flört volt, de azokat is ér osztani ily módon kicsit.

Viszont e helyütt összegzek néhány tanulságot az elmúlt napokból.

- viszonylag kicsi a termetem. két turkálóban felpróbáltam úgy 13 ruhadarabot, és 80 %-uk löbögött rajtam. nem vettem semmit.
- egyik este a Szimplakertben fel kellett mutatnom a személyi igazolványomat egy újdonsült ismeretségnek, aki nem hitte el, hogy nem 22 vagyok, hanem 28
- Magyarországon szar az internetes bankolás: nem lehet adatot módosítani a netbankos profilban, állandó utalást sem lehet törölni, a kivétel napi limitjét meg csak pénzért lehet módosítani, persze telefonon. ráadásul hiába akarok lemondani a papíralapú számláról, lehetetlen: ha nem akarom, hogy kiküldjék a címemre, akkor a fiókba kell érte menni. nevetséges.
- jó ez a város. különösen jó benne a Kertem nevű új hely, melyet tegnap meglátogattunk. még táncolni is lehet ott.
- nem először hallom, hogy első blikkre jégkirálynő vagyok munkaszituációban. sőt, le lettem fapinázva, majd rögtön utána hozzátették, hogy az évszázad felfedezése vagyok. értsd: mégsem fapina, hanem vadállat. ezt egy lány mondta.

Most rámférne egy szunya.

Labels: , ,



szinamondta 7/10/2008 01:28:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?