szinamond

2008/08/09
Hajnali háromnegyed három van, de ez nekem túl korai. Nem tudok én még elaludni ilyenkor, tekintve az egész nyarat.

Itt van nálam csodálatos Kabóca és Sz., gimnazista pajtások. Főztem finomat, aztán pedig igyekeztem megmutatni a városból azt, amit én szeretek. Jártunk hát 3-4 helyen, melyek közül az új Mumus volt az, amely említésre méltó. Igazi hetedik kerületi bérházi hangulat, egy árva, zöldlombú fával a közepén. Egyszercsak felbukkant a kutya és a gazdája is, de egy odaintésnél barátibb nem történt. Nem is fog már.

Majd _szinte csodával határos módon_ sikerült melegszendvicset szereznünk a Szimplakertben, és a Jelen érintésével, ahol tudtam, hogy Albert ott lesz és N. jégcsapként viszonyul, meglátogattuk a Corvintetőt. Itt pedig elszállt az agyam, durván.

Négy helyi menő fasz azzal osztott egy egyszálmagában lévő külföldit, hogy csakis magyarul beszéltek hozzá, és beszóltak, hogy ha már itt él, tanulja meg a nyelvet. Az a tipikus "kiskakas a szemétdombon"-jelleg valósult meg, magas lóról beszéltek, míg valaki egy fél rúgással le nem taszította őket a trónról. Nos, az én agyamat felhúzta a szűklátókörűségük és az üres arroganciájuk annyira, hogy beszóljak nekik. Mit szólnál hozzá, ha Franciaországban csak franciául, Spanyolországban csak spanyolul beszélnének hozzád, kérdeztem. Mire ők, hogy miért, ha én külföldre megyek, magyarul válaszolnak? És jártam-e egyáltalán külföldön? Erre mondom, hogy igen, persze, és látom, hogy a távolabb álló csávó a mimikámat utánozza fejrángatós stílusban (amit nemtom, honnan, de talán a latino barátaimtól felvettem). Gondoltam, nem érdemes ezeknek kifejtenem, hogy hol éltem már életemben, elég annyi, hogy több időt töltöttem külföldön. Mire a főkolompos: "hol, Romániában?" Sajnos az ily mértékű beszűkült fasságra csak azt tudtam reagálni, hogy nyalja ki a seggemet, majd kidohogtam magam a többieknek. Ilyenkor valóban szégyellem a külföldi előtt, hogy ez Magyarország, ezek a magyarok.

Most pedig végre esik. Pedig azt hittem, már este nyolctól olyan szél- és jégvihar lesz, hogy meg sem tudunk moccanni.

Ma mondtam D.-nek, hogy hiányzik. És aligha hazudtam.

Labels: , ,



szinamondta 8/09/2008 02:42:00 AM


1 comments

. . .

1 Comments:

Blogger Ordita Teton said...

ez most ugy felhuzott engem is
idegtepo faszfejek
UGH UGH UGH

6:24 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?