szinamond

2008/09/16
Kicsit félálomszerűek ezek a napok. Például a vasárnap este olyan volt, mint egy ködfátylon át nézett mozi. Elindultam sétálni ebben a rettentő, váratlan koratélben. És a korzón leültem pár percre a Vigadó előtt, és csak néztem.

Budapest gyönyörű. Gyűlölöm olykor, néha félelmet is érzek, mint mondjuk ma a Belgrád rakparton a két, ellentétes irányú, bedugult kocsisor között kétkeréken elhúzva. Viszont hiányozni fog. A Gödör mellett mikor elhaladtam, vicces módon már most nosztalgiát éreztem az elmúlt nyár, a fülledtség, a fröccsök és az egész keserédesség után.

Tegnap kiderült, hogy sokkal több ember olvassa ezt a blogot, mint sejtettem, illetve olyanok is, akik (nem olyan) furmányos módon jöttek rá. Ezúton küldöm üdvözletemet.

Apróbetű: azokba a thé-kbe tisztára bele lehetne zúgni.

Labels: , , ,



szinamondta 9/16/2008 05:09:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?