szinamond

2008/11/26
Azért arra gondolok, hogy jó lenne otthon lenni, amikor
a Durgas legközelebb előadja a Juliát a Gödörben. Ott ugrándoznék az első sorban, miután elszopogattam egy hárslevelű nagyfröccsöt. Vagy kettőt.

Még mindig csak kezdem feldolgozni a nyarat, és nem fér az agyamba, hogy jövő héten már december, amikor 35 fok van és ragad a seggemre a nadrág.

Az egyik nap megfogalmaztam, hogy mi lenne az a három dolog, amit elsőként csinálnék otthon.
- elmennék egy kiállításra
- meg egy moziba
- meg a kozmetikushoz (a bőröm olyan, mint a papirusz)

Meg biztos csinálnék még élvezetes dolgokat, például az első vásárlóutam egy használt biciklishez vezetne. Mivel eladtam a kéket, vennem kellene egy új, fasza kis városi példányt.

Elmennék a Kiadóba inni egy Bakot.
Meg megnézném, hogy milyen a Jelen ezen a télen.
De mivel tél van, annyira nem kívánkozom Budapestre.

Viszont jövő héten felfedezem Ugandát egyedül. Szuperkúl.

Labels: , ,



szinamondta 11/26/2008 09:06:00 PM


3 comments

. . .

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ezt nagyon ajanlom, ha februar 1-ig jarsz itthon, hetkoznap menj, mikor nincs senki, garantaltan elleszel vagy ket orat, be lehet allni tole :)
http://www.mng.hu/kiallitasok/idoszaki/aktualis/irokez_menu

12:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Na most aztán csorgathatom a nyálamat. Instant nyáj, fantasztikus!

De nem, nem szándékozom hazamenni.
Hacsak ki nem dobnak innen minket.

10:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

en is alig birtam ki, h ne csorjak el egyet beloluk :)

12:24 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?