szinamond

2009/01/06
Úgy alakult, hogy a sors (már megint) eldöntötte helyettem, amit én nem tudtam. Illetve eleinte nagyon is tudtam, hogy a következő hosszú hétvégét Kampalában akarom tölteni, aztán elbizonytalanodtam.

Egy hétig bőszen tervezgettem, hogy majd jól levágatom a hosszúra nőtt loboncomat a Garden City bevásárlóközpont szalonjában, meg ellátogatok a Ndere Centre-be tradicionális táncot nézni meg népmeséket hallgatni, meg persze, hogy Saba Sabával mekkorákat bulizunk, és ez mind milyen jó lesz.

Aztán az utazás előtt két nappal elkezdtem azon görcsölni, hogy biztosan jó ötlet-e ez, meg nem kéne-e mégis a többiekkel inkább a szudáni sivatagba kirándulni - hiszen tényleg nem mondhatom, hogy mindent láttam már ebben az országban.

Ma reggel megnéztem az utaslistát, és örömmel konstatáltam, hogy rajta voltam a Kartúm-Juba és a Juba-Entebbe járaton is. Pár órával később már hívtam volna ugandai barátomat, hogy egyeztessünk, de gondoltam, megnézem, hogy mikor is kellene Entebbébe érkeznem. Piros betűkkel jelent meg a CANCELLED felirat.

Szóval nem megyek mégsem, amit akár úgy is értelmezhetek, hogy így legalább nem bonyolítom tovább az életemet. És nem kell attól tartanom, hogy egy újabb ideál, amilyen a fejemben ez az Uganda, összeomlik a szemem láttára.

Labels: , , ,



szinamondta 1/06/2009 06:39:00 PM


1 comments

. . .

1 Comments:

Blogger N. said...

Lesz ebbol meg "DELAYED" szerintem... ;)

10:12 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?