szinamond

2009/01/18
Túl vagyok életem eddigi legfrusztrálóbb interjúján. Kb. 25 órát beleöltem egy olyan cuccba, amit aztán az interjúalany (egy fejes kolléga) megfogott, szétszabdalt, átírt, majd a telefonbeszélgetést - melynek során megpróbáltam jobb belátásra bírni - azzal fejezte be, hogy "I am the political guy here".

Én pedig ezt úgy kommentáltam a kisfőnökömnek, hogy "Mekkora egy seggfej, nem tudok mást mondani rá."

Mindezt egy olyan környezetben, ahol még az "azt a kiskésit neki" káromkodás angol formáját (amit ugyan nehézkes volna megtalálni) sem ejtik ki az emberek a szájukon.

Kicsit elkámpicsorodtam. De most hazamegyek olasz és mexikói vendégeimhez, és jól betépünk bekajálunk.

Labels: , ,



szinamondta 1/18/2009 04:06:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?