szinamond

2009/02/07
A ma esti összejövetelen megint a "honnan jöttél, kitalálom"-játékot játszottuk. Nem haladtak semerre a férfiak. Európa megvolt, de a skandináv beütés megmaradt. Végül, miután elárultam a hazámat, nekem kellett kitalálnom, hogy hova valósiak a profi vízipipás arabok.

Az első gondolatom Palesztína volt, de elhessegettem.

A második Líbia, de nem jött be. Aztán tippeltem még Irakot, Kuvaitot és talán Marokkót is.

Hát pedig palesztinok voltak mind a ketten, ráadásul Gázából.

Mindez azután derült ki, hogy azon tréfálkoztam, az orromra nézve nem mondaná azt, hogy szír vagyok. "You wouldn't say Jewish, would you?" "Jewish is not a nationality," mondta, és igaza volt.

Aztán másfél órán keresztül irodalomról meg médiáról beszélgettünk. És végül M., aki a BBC-nek dolgozik, megkérdezte, hogy mit gondolok a közel-keleti konfliktusról.

Bevallottam, hogy nem merek állást foglalni, mert nem tudok róla eleget. Egyáltalán.

Aztán kicsivel később a másikuk ilyet szól, hogy eddig nem merte megkérdezni, de jártam-e Izraelben. Igen, feleltem, több, mint tíz éve. És ő vajon milyen gyakran megy haza?

Se ki, se be, mondta. Nem tud hazalátogatni.

"This is not right," mondtam. És ebben maradtunk.

Olyan sok dolog nem fair. De az én életem mégiscsak remek.

Az én életem remek.

Labels: , ,



szinamondta 2/07/2009 01:00:00 AM


2 comments

. . .

2 Comments:

Blogger Ordita Teton said...

hat ez egy eleg leegyszerusitett formaja volt (?) a gazarol valo beszelgetesnek
:P

10:59 AM  
Blogger szina said...

Te mit olvasol?

"Bevallottam, hogy nem merek állást foglalni, mert nem tudok róla eleget."

Egyébként pedig ebben a környezetben egyre kevesebb dologról nyilvánul meg teljes mellszélességgel az ember, mert még a falnak is füle van. Soha nem tudod, hogy amit mondasz, hol lyukad ki és milyen formában.

8:59 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?