szinamond

2010/02/03
Még csak annyi, hogy nem vagyok kész keresztülmenni még egy elváláson kb. másfél évvel a legutóbbi után.

Épp csak hogy feldolgoztam volna amazt, most meg szemben állok egy fiúval, aki azért próbál elfelejteni, mert nem hiszi el, hogy tényleg szerettem.

"I never felt so unwanted in a relationship."

És megöleltük egymást és puszilta az arcomat, de az egész olyan búcsúízű volt, mintha épp csak vigasztalna.

A levelet, amit írtam neki, összetéptem az orra előtt a ridegsége és konoksága miatt, ha már megverni nem verhettem meg.

Másnap, mikor hazaértem az üres lakásba -- a kulcsát visszacsúsztatta az ajtó alatt, aúúú! --, nem találtam semmilyen szemetesben a fecniket.

"You were the best thing that happened to me in the past two years." Bárcsak, bárcsak eljutna az agyáig ez a mondás.

Labels: , ,



szinamondta 2/03/2010 09:12:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?