szinamond

2010/02/14
A szomorúságon és önmarcangoláson túl van ez már, jelenleg a csalódottság hágott a tetőfokára. Kezdi elérni a célját, nevezetesen, hogy gyűlöljem.

Hogy miért, azt máig nem tudom.

De kezdem gyűlölni. Azért, amiért egy imádnivaló, törődő, szexi, intelligens, olvasott, vicces, gondoskodó és türelmes emberből egy idegbeteg, érzéketlen, kegyetlen és végtelenül rideg, érzelemmentes überfasszá változott.

A két hét "gondolkodási idő" letelte előtt egy nappal (miután múlt héten egy szép emailben megírtam neki, hogy tudom, hogy tudok többet adni, és az eddigieknél mi sokkal jobbat érdemlünk) felhívtam.

Nem vette fel.

Még egyszer hívtam két óra múlva. Azt sem vette fel.

Erre írtam neki egy sms-t, hogy legyen szíves, még ma hívjon fel, mert fontos.

Semmi válasz az ég világon. Ehelyett a fb-os képét, ami nálunk készült az erkélyen, lecserélte egy majoméra, amit feltehetően az elmúlt hétvégén készített, amikor Entebbében itta szét az agyát.

Are you sure you want to remove contact to k. p.?

Yes.

Levegő kifúj, akkor most továbblépünk.

(Yeah right. Kibaszottul nincs lezárva ez, hogyan lehetnék más, mint zombi?)

Mivel érdemeltem ezt ki, kérdezné mellét verve az önsajnáló nő, miközben fekete szempillafesték csorog szanaszét a képén. Nekem már nem folyik, de a kérdés nem olyan légből kapott.

Labels: , ,



szinamondta 2/14/2010 09:24:00 PM


3 comments

. . .

3 Comments:

Blogger szina said...

Na jól idekommentálom akkor a fejleményeket, ha másnak nincs ötlete.

Most érzem át igazán, hogy milyen lehetett Lédának, amikor az Elbocsátó szép üzenetet olvasta. Mert éjjel írt nekem egyet.

Amire én idegből válaszoltam (szerintem jogosan), amire ő is idegből, hogy hát ha már a barátságot sem tudjuk megmenteni, akkor mondanivaló nem maradt.

That's all, folks.

7:22 PM  
Blogger Valaki said...

"Mivel érdemeltem ezt ki, kérdezné mellét verve az önsajnáló nő, miközben fekete szempillafesték csorog szanaszét a képén. " Ez valahogy nagyon szép.
És közben így ismeretlenül is sajnálom mindezt.

6:41 PM  
Blogger szinamond said...

Így ismeretlenül is köszi.

9:16 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?