szinamond

2008/08/29
Az összes fasz(i) bekaphatja. Valahogy az történik, hogy a szürke (barna) egerek sokkal izgalmasabbak, mint én. Pedig még nagy elánnal oda is integet, de többre már nem futja.

És persze, hogy hiányzik. Nem ő, hanem ő.

Viszont a mai este abszolút highlightja az volt, hogy észrevettem egy
ismerős figurát a Gödörben. Egy lépcsővel lejjebb léptem, hogy megbizonyosodjak róla, ő az, de addigra ő is észrevett. Egy lány ült az ölében, de ez nem gátolta meg abban, hogy megfogja a kezemet, és elmesélje, egyedül ő maradt itt a zenekarból. És egész biztos, hogy jövő májusban jönnek. Aztán harmadszor is megköszöntem neki a feledhetetlen, libabőröztető élményt. Ha valaki nem tudná, ők a Durgas. Úgy kell mondani, hogy dörgesz, ma megtudtam. Meg azt is, hogy egész különleges kapcsolat fűzi őket Magyarországhoz. Engem is, tulajdonképpen.

Labels: , ,



szinamondta 8/29/2008 02:32:00 AM


1 comments

. . .

1 Comments:

Blogger N. said...

bekak, szivi. BEKAK!!! nem is erdemel meg teged egy ilyen brekego fasz.

en azt mondom, eljenek a nok!!!!
es eljen ez a nyar es az ilyen koncertek, amikre meg evek mulva is orommel fogunk emlekezni.
(hm. es az az egy-ket kosza pasas, aki meg valamelyest herceg tulajdonsagokkal bir. ha mar szenvedunk valaki miatt, akkor ilyen palik miatt tegyuk. ezekert a bekakert nem erdemes.)

9:38 AM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?