szinamond

2008/08/30
Beesett egy
Vanity Fair-cikk fordítása, éljen, éljen, tán nem halok éhen.
És ennek köszönhetően ilyen csodaszép képekre bukkanhat az ember.



Fussunk, fussunk, szaladjunk, mert még olyan sok mindent meg kéne írni. Pl. hogy tegnap este kábé három órán keresztül az elfogyasztott rumos forró csoki rettenetességéről nyígtam mindenkinek, de aztán jó választásnak bizonyult a sör, mint follow-up. Aztán táncoltunk sokan a bűzös Vittulában, pamut jellemzésével élve "majomketrec"-jelleg uralkodott, és rájöttem, ha egyszer végre elmegyek, a stelpának ez a vicces nézése is fog hiányozni, meg az összes egymásra mosolygás. A Corvintetőn d'n'b-re roptam, és - hogy eszméletlen nagyképűen hangozzak - herótom lett attól, hogy minden pasi arra gyűlik, ahogy táncolok. Egyedül akartam inkább.

FELADVÁNY: mi lehet az a táncos szám, ami ilyen kis finomhangú zongorás trá-lá-lá-lával kezdődik és nagyon emlékeztet a Sírhant művek címzenéjére? Csilingelős, belassulós, aztán bang!, beindul és kifinomultan odabasz. Na, mi az? Meg kéne tudnom.

Labels: , , ,



szinamondta 8/30/2008 01:30:00 PM


5 comments

. . .

5 Comments:

Blogger N. said...

Hihi, te az American Beauty zenejere gondolsz. Thomas Newman csinalta. Teljesen beleborzongtam, amikor hajnalban meghallottam. Mondtam is magamban, hogy holnap ezt belinkelem a blogomra, hehe. Enjoy: http://www.youtube.com/watch?v=fsZ0NbfupJg

2:19 PM  
Blogger N. said...

Ez az az kalimpalos szam, bocs. A masik viszont szep. http://www.youtube.com/watch?v=i_OWLa7hnzg

2:53 PM  
Blogger szinamond said...

Hú, télleg. De ez még mindig nem pont az. Keresem.

4:25 PM  
Blogger szinamond said...

Na asszem ez a Jakatta az, de még ez sem a tuti, mert ennél kevésbé kántálós, viszont drumandbassesebb az igazi.
http://www.youtube.com/watch?v=VPiBLyrxXeg&feature=related

7:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

figyelj, te egyszerűen példértékűen, azaz KURVA JÓL NYOMOD a táncot. tanuld meg kezelni a hatást hama-hama ;)

6:12 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?