szinamond

2008/12/16
„Are you in a dance class or what? Do you study dance or do you teach dance? Or are you the teacher that teaches the dance teacher?,” kérdezte
Saba Saba, az ugandai hiphopper. Akivel hátborzongatóan különösen ismerkedtem meg: utazásom vége előtt egy nappal írtam az amerikai haveromnak, hogy adja meg az ugandai spanjainak a telefonszámát. Választ már nem kaptam, mert elindultam egy divatbemutatóra Kampalában, ami cikibe fulladt a késés meg az áramszünet miatt, viszont megismerkedtem egy helyes ugandai lánnyal.

Beültünk egy pizzára a város azon részén, ahol a legtöbb a mozgás, bárokkal, kávézókkal, éttermekkel és gyorskajáldákkal és klubokkal. Elmentem a mosdóba, és mire visszaértem, Carol két, tujja babya feliratú, piros-sárga-fekete sávos (nemcsak a reggae, de Afrika színei) pólót viselő, feltűnően laza sráccal beszélgetett.

Elcsíptem, ahogy az egyikük, aki a dreadlockjait egy hatalmas sapkába bújtatta, a másnapi hip hop battle-ről beszélt. És röpke hezitálás után feltettem azt a bárgyú kérdést, hogy „van egy amerikai barátotok?”.

„What, Magee? He’s my boy!”

Így derült ki, hogy ők azok, akiknek a telefonszámát meg akartam szerezni. Egész este libabőröztem a gondolattól, hogy micsoda véletlenek léteznek. Aztán táncoltunk, másnap meg már én is tujja babya pólóban feszítettem a hip hop fesztiválon.

Tágabb értelmezésben azt jelenti, hogy breaking boundaries.


Ez meg az egyik új, kedvenc számom.

Labels: , , , ,



szinamondta 12/16/2008 02:46:00 PM


1 comments

. . .

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

De kaptál választ, Sug. Ott ült az asztalodnál. Mindegy, h kihez címezted, legalább a telefonszámlád nem nőtt. :D

4:52 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?