szinamond

2008/12/21
Visszapofáztam a főnökömnek. Nem a kicsinek, mert ő szabin van, meg neki különben sem pofáznék vissza, hanem a nagynak, aki egy hájfejű fasz egy hájfejű feleséggel és egy nagyszemű gyerekkel, akiből pár év múlva valószínűleg hájfejű lesz.

Azért volt, mert írtam egy cikket az
FGM-ről (női nemi csonkítás), amire ráadásul valamennyire büszke is voltam. És épp befejeztük volna a végső javításokat a magazinon (jesszus, hány embernek kell láttamoznia), amikor bejött a szobánkba és rögtön elővett engem. Naná, hogy kihúzta az egész bekezdést, ami az FGM III-as, Szudánban leggyakoribb és legeslegdurvább formáját írja le. Azért, mert szerepelnek benne a csikló, a kivágás, az összeöltés és az apró lyuk kifejezések.

És ilyet szólt, mikor jeleztem, hogy senki nem fogja érteni, mi az az infibuláció, hogy MAJD MEGGUGLIZZÁK! Ez ám az újságírás, kérem.

Nem, nem akarok muzulmán országban élni túlságosan hosszú ideig.
Ezért sem aggódom annyira, ha visszapofázok a főnökömnek.

Labels: , , ,



szinamondta 12/21/2008 05:15:00 PM


1 comments

. . .

1 Comments:

Blogger Ordita Teton said...

szep....

8:56 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?