szinamond

2009/03/28
Amióta visszatértem a nyaralásból, valahogy egész energikus vagyok. Nem tudom, mennyire köszönhető ez anyukámnak és a Béres cseppnek (amiben eddig nem hittem).

A zsizsegésem abban is megmutatkozik, hogy szinte minden nap ugrálok egy órát valamilyen formában. A csütörtöki (ami Szudánban a péntek) aerobik partin például azon röhögtem, hogy az ICC-döntés után kábé tényleg ez maradt: aerobik órán ugráljuk ki magunkból az energiát, tele van a terem nőkkel és férfiakkal a világ minden részéről, és feladatok között és helyett kurjongatva rázzuk a csípőnket a zenére.

Aztán pedig próbálok jóban lenni magammal annak ellenére, hogy egy bálnaméretű, Sierra Leone-i munkatársam felhívta a figyelmemet, hogy meghíztam. Már az egész bázis tudja a sztorit, melynek szlogenje: "E. you been puttin on weight. (uhh? wtf??!!?? i know thank you!) Better work on dat."

És ha sikerül jóban maradnom magammal, akkor menedzselni fogom tudni a szituációkat.

Labels: , , ,



szinamondta 3/28/2009 04:24:00 PM


1 comments

. . .

1 Comments:

Blogger N. said...

What a bitch.
No worries, nagyon jol nezel ki a kepeken. Ugralni attol meg urgalj, mert attol jon a mosoly :).

8:17 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?