szinamond

2009/05/24
Visszatérésem K-townba zökkenőmentesebb volt, mint valaha gondoltam. Komolyan attól tartottam - különösen tekintve, mennyire kellemetes volt az otthoni tartózkodásom, és látva pl. Sara példáját, aki első hazamenetele után depressziózott Jubában, - hogy könnyek között fogom áttáncolni az első bulikat.

Nos, ehelyett egy hete megérkeztem a repülőtérre hajnalban, meglepően enyhe (olyan 28 fokos) időjárásba (ami két napon belül felment 41-re), aludtam kicsit, aztán máris indultunk a Görög Klubba úszni, mivelhogy szombat (otthoni vasárnap volt).

Special K. reggeltől estig.
Estétől hajnalig.
Teraszon fekve hullócsillagnézéstől a napközbeni beedikig és a cukor- és tejmentes (gyorsan tanul) dzsúzokig, amelyekkel csak úgy beállít a konténeremhez.
Sport után felvesz kocsival és egyértelmű, hogy hozzánk megyünk. Mindenki azt találgatja, hogy mi is van közöttünk.
You are such a nice couple. But we ain't one. We are just friends.
Már-már fájóan mélyre szántó barátság.
Saját viccekkel, abszurd képzettársításokkal, szivarkával és whiskey-vel meg unikummal. Menacing tomato attack.

Aztán egyszercsak megtörik a jég. És nem veszem észre, hogy nagy valószínűséggel alattam fog beszakadni.

És csak táncolok M.-val és N.-sel és ez mostmár tényleg a mi kis csapatunk - hogy lehet, hogy ennyire zárt közösségem nekem mindig csak külföldön volt! És még a vadidegenek is irigykednek ránk, és S. azt mondja, I was laughing just looking at you - how you interact with each other. You are so FUN!

De tudom, hogy N.-t is bántja valami, és a tetőteraszon, ahogy lenézek a dél-szudáni fiatalokra, akik a porban táncolnak a mi zenénkre, azt mondom N.-nek. Talán jobb lenne, ha újra csak mi lennénk. Csak mi magunk, komplikációk nélkül.

És úgy tűnik, ez most meg is valósul.
Flee or fight? - kérdezi K. I think I'm tending towards the latter. I'll flee.

Holnap vissza Fasherbe.

Akkor végre újra én, újra munka, és úgy néz ki, Ruanda is egyedül én.

You smell like Wenchi. If Wenchi had a smell, it would smell like you.

Labels: , , , ,



szinamondta 5/24/2009 08:58:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?