szinamond

2010/02/01
Mindenféle szteroidok és tudatmódosító nélkül is úgy vert a szívem, miközben vártam rá a reptéren tegnap éjjel, hogy majd kiugrott a mellyemből.

Fent voltunk az első allahakbarig, beszélgettünk.

Aztán sírtam. Nem volt jó ötlet. (Minél kevésbé akarom, a férfi annál jobban akar. És fordítva.)

Próbáltam megértetni vele, hogy mennyire számít. Az a falrahányt borsó-jelenség.

"e: You broke my heart, motherfucker."

"k: You totally fucked me up, biyatch."


Nem vettem észre, amíg itt volt tőlem egy karnyújtásnyira, hogy ez az, amit igazán szeretnék.

Ő az, amit igazán szeretnék.

A 2010-es évem legnagyobb és legőszintébb kívánsága: higgyel el az én karmám, hogy szerelmes vagyok bele. Fülig.

Annyira, hogy sajog.

I wish you could see my heart. Its turmoil. The pain and the passion. All there for you. The colour will be Yellow. Ezt suttogtam magamban, amikor távozott.

Labels: , , ,



szinamondta 2/01/2010 11:14:00 AM


2 comments

. . .

2 Comments:

Blogger Unknown said...

jo, ok. de aztan mi lett?

6:57 PM  
Blogger szina said...

Hát, sztem ő sajnos elhatározta. Mert felhalmozódtak neki a dolgok. Vagyis felhalmoztam neki a dolgokat.

Bárcsak akkor szólt volna, amikor még csak kicsit baszta a csőrét.

AHH! és a word verification, amit épp itt most be kell gépelnem ez: "singl". Milyen mulatságos.

7:38 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?